MARINEERITUD KURGID (Mari variant)

Wednesday, August 17, 2016



Selle retseptiga on selline lugu, et algne variant on pärit minu armsalt tädi Evelt, kes omakorda sai selle retsepti oma töökaaslase käest, kes omakorda sai selle retsepti oma ämmalt. Mida mina muutsin on see, et olen lisanud ka veidike suhkrut, sest mulle meeldib, kui hapule lisaks annab veidi nooti ka midagi magusat.

Igasse purki läheb:

  • 3 mustsõstralehte
  • 1 suur küüslauguküüs
  • paar viilu mädarõigast
  • 1 tl majoraani
  • till
  • 1 loorberileht
  • 5 tera pipart

MARINAAD (9 liitri kurkide kohta 6 liitrit marinaadi):
  • 6 l vett
  • 250 g soola
  • 50 g suhkrut
  • 100 g äädikat (äädikas lisada lõpus)


Kuidas teha?

  1. Pane purgi põhja maitseained ning topi selle peale kurgid (pane purgid korralikult täis!)
  2. Kuumuta marinaad
  3. Kalla kurkide peale marinaad
  4. Lase purkidel seista 20 minutit
  5. Kurna purkidest marinaad tagasi potti (mina katsin purgi suu sõelaga, sest nii sai lihtsalt marinaadi purkidest potti valada nii, et kõik maitseianed ja kurgid jäid ilusti oma kohale)
  6. Lase marinaad kiiresti uuesti keema
  7. Kalla keemaläinud marinaad kurkidele tagasi
  8. Kaaneta ja pööra kurgipurgid kummuli
  9. Kata purgid sooja tekiga ning lase jahtuda
  10. Nüüd on purgid valmis transpordiks keldrisse! :)

1 comments:

Sandra said...

See on üks väga hea retsept :)

Post a Comment

Mari virtuaalne kokaraamat Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino