Teistmoodi mereannipasta

Monday, March 20, 2017


Mul on uus suur toiduarmastus, mille nimeks on shirataki nuudlid. Tänu võlgnen selle eest oma kallile E-le, kes mulle ikka aeg-ajalt uusi põnevaid maitseid tutvustab. Ja shirataki nuudlid on parim asi maailmas! Väljanägemiselt kergelt läbipaistvad, tekstuurilt veidi tarretise-laadsed. Suuremalt jaolt on nende koostises glükomannaan (Jaapanis kasvava rivieri taime juures leiduv geelitaoline ollus) ja vesi. Igasugustest blogidest saab nende kohta lugeda ja teadlased on ka leidnud, et glükomannaan aitab tekitada täiskõhutunnet ja seda pikemalt hoida. Kui nad pakis olevast vedelikust välja võtta, on nad kergelt geeljad ja mulle maitsevad nad niimoodi, aga kui tahad rohkem seda pasta "tekstuuri", siis saab neid pannil praadides päris krõbedaks ka. :)
Ja teate, mis on shirataki nuudlite juures kõige lahedam? Nad annavad selle pärisnuudli-tunde ja rahuldavad selle isu sisaldades seejuures vaid uskumatud ÜHEKSA kcal 100 grammi kohta (võrdluseks: nuudlites on ca 200-300 kcal 100g kohta)!!!! :O
Mind = BLOWN!

Mina olen neid müügil näinud Maksimarketites (seal, kus muud jaapani-hiina toiduained on) ja muidugi Umamis. Hind on 200 grammi kohta 2 eurot sentidega (Maksimarketis), seega ei ole kõige odavam, aga samas ei ole üle mõistuse kallis ka.

Enivei, ma nüüd teen kõiki nuudliroogi shiratakiga... Viimati siis imeliselt välja kukkunud mereannipastat.

Mida vaja läheb?

  • pakk shirataki nuudleid
  • 200 g mereande (mul olid külmutatud krevetid ja sinimerekarbid)
  • pakk rõõska koort
  • 1 pisike sibul
  • 1 küüslauguküüs
  • 1 tšillipipar
  • sorts valget veini
  • 1 tl kalakastet (fish sauce)
  • oliiviõli
  • till
  • sidrun
  • kirsstomatid
  • värske spinat (seda ei pea panema, aga mul oli üle ja viskasin sisse)
  • pipar
  • sool
Kuidas toimida?
  1. Nõruta ja loputa nuudlid jaheda veega (vastasel juhul jääb neile juurde selline kergelt vetika-kalasegune lõhn, mis mõndadele ei meeldi)
  2. Haki nuudlid väiksemaks (see on mul kolmandal korral omandatud õppetund :D )
  3. Haki sibul, tšillipipar ja küüslauk
  4. Prae sibul-tšilli-küüslauk pannil oliiviõlis kuldseks
  5. Lisa vein ja kuumuta 2-3 minutit
  6. Lisa kalakaste
  7. Lisa merannid, koor ja nuudlid
  8. Maitsesta tilli, sidruni, pipra ja soolaga
  9. Poolita tomatid
  10. Kui mereannid on valmis, lisa tomatid ja spinat
  11. (Siinkohal võib tekkida vajadus kastet paksendada, mina kasutan selleks väikest kogust külmas vees lahustatud maisitärklist)
  12. Kuumuta minutikese
  13. Serveeri!
Ma ei tea, mulle igaljuhul maitses! Kui õues on külm ja vihmane sombu-kevad nagu täna, siis sobib selline supp nagu rusikas silmaauku! :)

0 comments:

Post a Comment

Mari virtuaalne kokaraamat Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino