Kodujuustusalat tuunikalaga

Monday, February 20, 2017


No see on nüüd küll roog valdkonnast ma-ei-ole-kindel-kas-selline-asi-ka-kellelegi-peale-minu-võiks-maitseda, aga kuna see on minu toidublogi, siis olen nii ülbe, et panen retsepti ikkagi üles.

Põhimõtteliselt on tegu kodujuustusalatiga, kus on sees lisaks salat, tuunikala, maitserohelist-soola-pipart.
Aga tuunikala osa sellest võib ka välja jätta ja vegevormi teha, ikka on hea (olen ka seda teinud).

Mida selle hullu salati jaoks vaja läheb?

  • kodujuust (duh!) (Minul oli mingi Rimi potsik, no pmst suur pakk)
  • tuunikala tomatikonserv (again, võib teha ka soolvees tuunikalaga või üldse selle välja jätta, aga mulle meeldib see tomati hapukus)
  • salatisegu (no mul oli kapis üle üks, peedilehtede, spinati ja värkidega, aga võib kasutada endale meelepärast)
  • roheline sibul (teisi sibulaid või porrut võib ka siinkohal kasutada, aga siis koguseid reguleerida, sest need on kangemad)
  • ohtralt tilli ja peterselli (sest kamoon, vitamiinid!)
  • maitsestamiseks küüslaugupipar ja sool (ja seriously, siinkohal ma soovitan kasutada just küüslaugupipart, sest see on imeline kodujuustusalatiga!)
  • Kauss (mille sisse see salat teha)
Kuidas seda vaimusünnitist valmistada?
  1. Kurna tuunikalatükid (kui tahad tomatisemat, siis võid ka kurnamata jätta, aga siis on ka kaloreid rohkem sest see tomatikaste on õline)
  2. Haki maitserohelised ja salat peenikeseks (ma alguses salatit ei lõiganud ja siis tuli korraga suhu peedipõllu jagu peedilehti, mis polnud nii armas. Aga kui oled laisk või peedilehe-sõber, siis võid ka jätta hakkimata.)
  3. Kalla kodujuust kaussi ja sega kergelt läbi (muidu on vedelik ebaühtlaselt jaotunud)
  4. Lisa kodujuustule hakitud maitserohelised ja salat
  5. Lisa tuunikalatükid
  6. Maitsesta  küüslaugupipra ja soolaga
  7. Sega
  8. Serveeri
  9. Profit!

0 comments:

Post a Comment

Mari virtuaalne kokaraamat Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino